Ruilen & Retourneren

RUILEN EN RETOURNEREN

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. 

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe retourneer ik een product?

  1. Stuur ons een mailtje

Wanneer u toch niet helemaal tevreden bent met uw bestelling, kunt u ons via de mail laten weten uw bestelling te willen retourneren. U stuurt een mail met daarin uw naam, bestelnummer, product dat geretourneerd wordt en de reden van retournering naar info@blizzardbrands.nl. Wij zorgen er dan voor dat u dan een retourlabel ontvangt waarmee u het pakket naar ons kunt versturen. 

  1. Maak je pakket klaar voor verzending

Pak de artikelen op veilige wijze, in de originele verpakking en het liefste in de originele verzendoos in. Vergeet hier niet het retourformulier bij te doen. Het is belangrijk dat u op het formulier alle gevraagde informatie invult. Op deze manier is de retour makkelijker en sneller te verwerken.

  1. Plak het retourlabel op uw pakket

Wanneer u het artikel samen met het retourformulier hebt ingepakt en de doos dicht hebt geplakt, plak dan het retourlabel stevig op de doos.

  1. Breng het pakket naar een PostNL-servicepunt

Ga voor het verzenden van de retour naar een van de PostNL servicepunten en verstuur kosteloos het pakket.

Zodra het product in ons magazijn is ontvangen zal de retour zo snel mogelijk verwerkt worden en de terugbetaling geregeld worden.