FAQ
Ryer Tapijtreiniger
Hoe werkt de tapijtreiniger?
De Ryer Tapijtreiniger is een apparaat dat speciaal is ontworpen om diep in het stof te reinigen en vuil, vlekken en bacteriën te verwijderen. Het werkt op basis van een combinatie van water en, zuigkracht en eventueel een reinigingsmiddel (zie volgende faq).
Bij bestelling van de Ryer Tapijtreiniger ontvang je een complete handleiding waar al je vragen over gebruik van de tapijtreiniger worden beantwoord.
Welk reinigingsmiddel moet ik gebruiken met de tapijtreiniger?
Wij bieden twee reinigingsmiddelen aan voor onze tapijtreinigers:
- Vlekkenreiniger | Tapijtreiniger PRO
Bij dit reinigingsmiddel is het essentieel te weten dat het reinigingsmiddel uitsluitend bestemd is voor de Tapijtreiniger PRO. Giet het reinigingsmiddel rechtstreeks in de tapijtreiniger voor optimale resultaten. - Surface Cleaner Vlekkenreiniger
Dit reinigingsmiddel is een 500ml spuitfles. Alvorens je de tapijtreiniger gebruikt breng je het reinigingsmiddel direct aan op het te behandelen gebied of de vlek.
Kan ik vlekken verwijderen met een tapijtreiniger?
Absoluut! Met de Ryer Tapijtreiniger kun je vlekken effectief verwijderen. Het is een van de voornaamste voordelen van het gebruik onze tapijtreiniger.
Bestellen & Betalen
Wat zijn de geaccepteerde betaalmethoden?
In Nederland 🇳🇱 accepteren wij de volgende betaalmethoden:
- iDEAL: De meest populaire online betaalmethode in Nederland, waarmee u direct via uw eigen bank kunt betalen.
- Creditcard: Wij accepteren de meest gangbare creditcards, waaronder Visa en Mastercard.
In België 🇧🇪 accepteren wij de volgende betaalmethoden: - Bancontact: De meest gebruikte elektronische betaalmethode in België, waarmee u veilig en direct via uw eigen bank kunt betalen.
- Creditcard: Wij accepteren de meest gangbare creditcards, waaronder Visa en Mastercard.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij brengen geen verzendkosten in rekening bij bestellingen binnen Nederland 🇳🇱 en België 🇧🇪.
Naast dat jouw tapijtreiniger gratis bij je wordt thuisgebracht, ontvangt je ook een track & trace nummer waarmee je jouw pakket kan volgen.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Doe je een bestelling voor 14:00? Dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Het is vervolgens aan onze leverancier PostNL of jouw pakket dezelfde dag danwel de volgende dag wordt verzonden.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Via onze track & trace pagina kun je jouw bestelnummer invoeren die je hebt ontvangen in je mailbox na het voltooien van je bestelling. Vervolgens krijg je direct inzicht in de status van je pakket.
Worden mijn persoonlijke gegevens veilig bewaard bij het plaatsen van een bestelling?
Bij ons staat de bescherming van jouw persoonlijke gegevens hoog in het vaandel. We nemen strenge maatregelen om ervoor te zorgen dat jouw gegevens veilig worden bewaard tijdens het plaatsen van een bestelling.
Onze website maakt gebruik van versleutelingstechnologie, zoals SSL (Secure Sockets Layer), om ervoor te zorgen dat alle gegevens die je verstrekt tijdens het bestelproces veilig worden verzonden en ontvangen.
We zullen jouw persoonlijke gegevens nooit zonder jouw toestemming delen met derden, tenzij dit nodig is voor het verwerken van jouw bestelling, zoals bijvoorbeeld voor de verzending van producten.
Meer informatie is terug te vinden in onze Privacy Policy.
Wat moet ik doen als er iets mis is gegaan met mijn betaling?
Indien er iets misgaat met jouw betaling, staan wij klaar om je te helpen het probleem op te lossen. Hier zijn de stappen die je kunt volgen:
- Controleer de betalingsinformatie: Zorg ervoor dat je de juiste betaalmethode hebt geselecteerd en dat de ingevoerde gegevens, zoals creditcardnummer, vervaldatum en beveiligingscode, correct zijn. Controleer ook of er voldoende saldo op de betreffende rekening staat.
- Neem contact op met jouw bank: Als je een foutmelding krijgt tijdens het betalingsproces of als er een probleem lijkt te zijn met jouw betaalmethode, neem dan contact op met jouw bank of creditcardmaatschappij. Zij kunnen je meer informatie geven over eventuele blokkades, limieten of andere problemen die zich kunnen voordoen.
- Neem contact met ons op: Als het probleem niet bij jouw bank ligt en er nog steeds een betalingsprobleem is, neem dan contact op met onze klantenservice. Geef een gedetailleerde beschrijving van het probleem en vermeld relevante bestelgegevens, zoals ordernummer en betaalmethode. Ons team zal je zo snel mogelijk ondersteunen en samen met jou naar een oplossing zoeken.
We begrijpen dat betalingsproblemen frustrerend kunnen zijn, maar we staan klaar om je te helpen en het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Retourneren & Garantie
Wat is jullie garantiebeleid?
Bij RYER.nl streven we ernaar om hoogwaardige producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We zijn trots op de kwaliteit van onze producten en bieden daarom een garantie van 2 jaar exclusief op aankopen via onze website.
Als je aanspraak wilt maken op de garantie, dien je binnen de garantieperiode contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je begeleiden bij het indienen van de garantieclaim en zorgen voor een snelle en efficiënte afhandeling.
Houd er rekening mee dat onze garantie geen betrekking heeft op normale slijtage, schade door onjuist gebruik, ongevallen, verwaarlozing of ongeoorloofde wijzigingen aan het product. Daarnaast kunnen specifieke garantievoorwaarden van toepassing zijn op bepaalde producten, die duidelijk worden vermeld op de productpagina's.
Klik hier voor meer informatie.
Wat is jullie retourbeleid?
Bij RYER.nl streven we naar 100% klanttevredenheid. Mocht je om welke reden dan ook niet volledig tevreden zijn met je aankoop, bieden wij een retourbeleid waarbij je het recht hebt om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Meer informatie over ons retourbeleid vindt je hier.